بایگانی نوشته‌ها


سیستم صوتی باشگاه ورزشی و بدنسازی

سیستم صوتی باشگاه ورزشی و بدنسازی

سیستم صوتی باشگاه های ورزشی و بدنسازی با هدف پخش موسیقی با صدای بلند و ایجاد فضای مناسب در محیط ورزشی گزینش می شود. سایز قطر ووفر بلندگوها اغلب می بایست از سایز بزرگ گرینش شوند تا در پخش موسیقی با صدای بلند، کیفیت مورد نیاز را تامین نماید. بلندگوهای باشگاه های ورزشی اغلب در سالن های اصلی بصورت روکار و دیواری و همچنین در راهروها و دیگر قسمت ها بصورت سقفی توکار استفاده می شوند. جهت تغذیه بلندگوها، صرفا از آمپلی فایرهای باقدرت بالا و اسقامت زیاد باید انتخاب نمود. از آنجائیکه مدت زمان استفاده از سیستم روزانه نزدیک به ۱۸ ساعت مداوم است، سیستم بنوعی باشد که علاوه بر استقامت زیاد، دچار چالش تولید گرما و اوورهیت نشود. جهت زون بندی اماکن مختلف باشگاه، میتوان از میکسر صوتی استفاده نمود. همچنین در صورت تفکیک زیاد فضاها که لزوما نیاز به نرمالایز مقطعی دارد، میتوان از ماتریس های صوتی در کنار آمپلی فایرهای تحت شبکه استفاده نمود.

سیستم صوتی رستوران و کافی شاپ

سیستم صوتی رستوران و کافی شاپ

سیستم صوتی و  پخش موسیقی در رستوران و کافی شاپ ها جز لاینفک نیازهای این اماکن می باشد که بر اساس نوع رستوران و دیدگاه کاربر، نحوه گزینش تجهیزات صوتی متفاوت و متغیر می باشند، همچنین معیارهایی همچون شرایط معماری و دکوراسیون در نوع بلندگوها اعم از توکار سقفی، دیوارکوب و همچنین آویز تاثیر گذار خواهد بود. نحوه تنظیمات این نوع سیستم‌ باید بنحوی باشد که علاوه بر مبحث قدرت و دوام در اثر استفاده در ساعات طولانی کاری، بتواند مبحث کیفیت صدا و حفظ آرامش مشتریان رستوران و کافی شاپ را برآورده سازد

سیستم صوتی مرکز تجاری

سیستم صوتی مرکز تجاری

تجهیز سیستم صوتی و پیجینگ اماکن و مراکز اداری ،تجاری شامل: راهروهای عمومی، محوطه های فضای باز، پارکینگ ها، لابی آسانسورها و مشاعات اداری می باشد.

درباره‌ی نویسنده
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب‌ها
موردی وجود ندارد.